فرم نمودار سازمانی
کد مسئولیت |
عنوان |
علامت واحد |
جناب آقای |
شرح وظایف |
1 |
فرمانده یگان |
C Commander |
|
- رهبری یگان از ابعاد گوناگون زیر نظر دبیر
|
2 |
جانشین فرماندهی |
D Deputy Commander |
|
- اداره یگان در زمان غیبت فرمانده یگان - برعهده گرفتن آن دسته از مسئولیت های فرمانده که از سوی وی به جانشین تفویض شده است |
3 |
معاون فناوری اطلاعات وارتباطات |
ICT |
|
تجهیز نرم افزاری یگان به کمک مدیران واحدهای زیر مجموعه |
1-3 |
مدیر وبلاگ |
W Weblog |
|
- اداره وبلاگ رسمی یگان - اضافه نمودن وبلاگ اعضا به وبلاگ رسمی - دنبال کردن و نظارت بر مطالب مندرج در کلیه وبلاگ ها - کمک به دانش آموزان در ساختن (یا رفع اشکال از) وبلاگ |
2-3 |
مدیران رسانه های اجتماعی |
Telegram |
|
- یاری رساندن به مدرسه در تهیه مطالب علمی و نیز ثبت خاطرات در چارچوب مقررات |
|
|
|||
3-3 |
مدیر اپلیکیشن |
App Application |
|
- طراحی اپلیکیشن های مورد نیاز یگان |
4 |
معاون علمی آموزش |
E Education |
|
ساماندهی کلیه امور علمی و آموزشی یگان در جهت پیروزی در رقابت های علمی |
1-4 |
مدیر بانک سوالات |
TEST |
|
- شناسایی بهترین منابع علمی و تست ... تقسیم کار بین دانش آموزان هر کلاس در پیدا کردن بهترین نمونه سوالات و تست ها ... اداره ی صفحه "بانک سوال" وبلاگ اصلی کلاس (معاون امور آموزشی کلاس باید به عنوان "نویسنده مهمان" در وبلاگ اصلی کلاس عضویت داشته باشد.
|
2-4 |
مدیر آزمون ها |
EXAM |
|
- برنامه ریزی برای گرفتن و تصحیح آزمون های کلاسی به منظور افزایش آمادگی |
3-4 |
|
|
|
|
5 |
معاون پژوهش |
R Research |
|
ساماندهی امور پژوهشی یگان به کمک واحدهای زیر مجموعه |
1-5 |
مدیر سمینار ها |
S Seminar |
|
- کنفرانس های کلاسی در 15 دقیقه ی اول هر کلاس انجام خواهد شد. |
2-5 |
مدیر تولید بازی های علمی پژوهشی |
G Game |
|
- طراحی و توسعه بازی هایی که در راستای اعتلای فرهنگی دانش آموزان و حتی افزایش دانش و مهارت تست زنی آنها باشد. |
6 |
معاون فرهنگی هنری |
Art |
|
ساماندهی امور فرهنگی هنری یگان به کمک واحدهای زیر مجموعه |
1-6 |
مدیران نمایش وتعزیه |
T Theater |
|
- گرفتن مجوز های مربوط به تمارین و اجرا از طریق فرم مربوطه - برنامه ریزی برای اجرای نمایش ها به نحوی که مانعی بر فعالیت های آموزشی کلاس نگردد (نمایش های کلاسی فقط در 15 دقیقه ی آخر کلاس انجام خواهد شد)
|
|
- ارتقای نمایشنامه های کلاسی از راه نگارش یا یافتن سناریوهای ناب و کوتاه |
|||
|
- پیاده سازی صحیح دکورو صحنه های ویژه با هماهنگی مدرسه |
|||
|
- انجام صحیح گریم و تهیه لباس های مناسب از مدرسه |
|||
2-6 |
مدیر مسابقات |
CMPCompetitions |
|
- برگزاری مسابقات و رقابت های کلاسی و بین کلاسی به منظور افزایش نشاط و اطلاعات عمومی دانش آموزان |
3-6 |
مدیر نماهنگ ها |
Clipart |
|
- تولید نماهنگ های کلاسی مطابق مناسبت ها |
7 |
معاون امور ارزیابی و داوری |
E Evaluation |
|
ارزیابی وبلاگ ها بر اساس شرایط زیر (تشویق وبلاگ های برتر و ارجاع وبلاگ های ضعیف به گروه داوری جهتبررسی دلایل |
1-7 |
مدیر رهاوردها |
Rahavard |
|
|
2-7 |
اعضای شورای حل اختلاف |
J Judge |
|
- دانش آموزانی که بدون هیچ دلیل موجهی در فعالیت های گروهی ارتش علمی و سایبری مشارکت نمی کنند یا انضباط کافی در کلاس ندارند،با رای گروه داوری که منتخب بچه ها هستند،از 25 صدم تا 5 نمره از نمره ی کلاسی ترم آن ها کسر خواهد شد. |
| ||||
| ||||
| ||||
8 |
گروه مشاوران فرماندهی در امور راهبردی |
Strategy |
|
کمک به تدوین چشم انداز و بیانیه ماموریت برای یگان و نیز ارائه راهبرد و راهکار به فرمانده و جانشین یگان در جهت تحقق چشم انداز |
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
|